רשימת הפרטים המשלימים למטבח

שינוי המטבח ועיצובו מחדש הוא הרפתקה שיכולה לשפר את איכות החיים של כל יושבי הבית. המטבח, בהיותו המקום שמזין את הבית ומשמש כזירת התרחשות הומה, צריך להיות מקום שכיף להיכנס אליו, שנעים לשהות בו וחשוב מכל – שנוח לעבוד בו. גם כאן, החשיבות של מראה מושלם וחווית שימוש כיפית ויעילה, מתחילה בפרטים הקטנים, שלעיתים שמים לב בחסרונם רק לקראת הסוף.

על מנת שהמטבח שלכם ייראה חדשני, טרנדי ומעוצב ויעשה לכם חשק להיכנס אליו, יש לנקוט בגישה של סדר ונוחות. המטבחים האופנתיים החדשים עוסקים במידור הפעולות במטבח ובהקצאת מכשיר או מתקן לכל פעולה שנעשית. באופן זה, העבודה  במטבח תהיה קלה ומהנה יותר והמטבח ייראה כאילו יצא מקטלוג.

מתקנים  – לעיצוב ונוחות במטבח החדש

מלבד העובדה כי אפקט המידור הופך את העבודה במטבח להרפתקה, הוא מעניק נוחות מקסימאלית ויעילות, בכל מה שנוגע לעיסוק באזור החשוב ביותר בבית. באמצעות מספר פריטים משלימים תוכלו להקנות למטבח שלכם מראה חדש ומודרני וגם לקצר את הפעולות שנעשות בו. כדי שלא תשכחו מה חשוב, הנה מספר פריטים שאתם חייבים שיהיו במטבח החדש שלכם:

  • בר מים – בר מים הוא פריט חובה בכל מטבח מודרני עכשווי, משום שהוא מקל על הפעולות שנעשות במטבח, מעודד שתייה של מים וגם נראה מצוין. בר המים מבטיח לכם מים נקיים ובריאים בלחיצת כפתור והתקנתו היא פשוטה ולא לוקחת זמן רב. כמו כן, ההתעסקות עם בר המים מבחינת תחזוקה היא מינימאלית, ובאופן זה תוכלו להבטיח גם בריאות לכם ולבני המשפחה וגם פריט אופנתי במטבח, שמגיע בצבעים מיוחדים וצורות מעניינות.
  • מתקני תלייה לסכו”ם ולסירים – אם בעבר, המראה של הסכו”ם, המחבתות והסירים, לא היה יוצא דופן, כיום, פריטים אלו מגיעים בכל מיני צורות וצבעים מעניינים ועל כן, מומלץ להציג אותם לראווה בעזרת מתקנים מיוחדים לתלייה. מתקנים אלה ישפרו את חזות המטבח שלכם וגם יקלו על עבודת המטבח, כאשר כל האלמנטים פרוסים לפניכם.
  • מתקן למגבות נייר ומגבות מטבח – מתקני התלייה נכונים לא רק עבור הסכו”ם והסירים, אלא גם עבור מגבות הנייר ומגבות המטבח. ניתן לרכוש מגבות צבעוניות שמתאימות למטבח שלכם ולמקם אותם במקום ייעודי להן – מתקן תלייה מעוצב. מתקן זה יקל עליכם בחיפוש ומיקום המגבות וגם ישמש כפריט אופנתי נוסף.
  • מעמד מעוצב לייבוש הכלים – למרות שהכלים נמצאים בתוך ארונות במטבח ומתייבשים במדיח הכלים (אם קיים), מעמד לייבוש כלים תמיד יהיה הכרחי וימשוך אליו את העין, בהיותו ממוקם על השיש ובסמוך לכיור. לכן, ישנה חשיבות רבה להשקעה במראה שלו. כיום, יש מגוון רחב של מעמדים כאלו, העשויים מחומרים שונים שאינם דוהים ולא מאפשרים יצירה של כתמים, ומומלץ לבחור מעמד שיתאים מבחינת החזות שלו לרוח המעוצבת של המטבח החדש.

 

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button