מטבח פרובנס מודרני של שרון ודודי מצקין

מטבח פרובנס מודרני, המשלב פרטי נגרות מוקפדים ויחד עם היותם עשירים ורבים אינם יוצרים עומס אלא משרים אוירה הרמונית ושלווה, לא מעט בזכות שימוש במעט מאוד גוונים ואלה שנבחרו משדרים יוקרה ואיכות שאינו עומד בסתירה עם נקיון עיצובי.

חזית מרכזית במטבח פרובנס מודרני
חזית מרכזית במטבח פרובנס מודרני

סגנון כפרי אינו שייך רק לבתים צמודי קרקע אנחנו שותפים לעיתים קרובות ליצירות כפריות מפתיעות ביותר שמסתתרות להן מאחורי דלת רב בריח הנראת זהה לחלוטין לדלת שמולה וגם לזו שמימינה ומשמאלה, אבל אל תתנו למעטפת הסטנדרטית להטעות אתכם, הפנים – יכול להיות ממלכה כפרית יחידה ומיוחדת במינה, כזה הוא ביתם של שרון ודודי מהוד השרון.

רונות מטבח עליונים בגווני אפור כפרי
ארונות מטבח עליונים בגווני אפור כפרי

את שרון ליווינו בתהליך תכנון ועיצוב המטבח, שרון שבאה מהתחום הפיננסי, הלכה והתאהבה בעולם העיצוב, במשך שבועות ארוכים הייתה צמודה לקלסר שמנמן שהכיל תמונות השראה, שילובי גוונים, וסגנונות עיצוב שונים – איתם קמה בבוקר וזה היה חומר הקריאה לפני השינה.

ואנחנו? – אנחנו מלווים אותה צמוד, מתאימים את רוח העיצוב למטבח הפרטי שלה כך שיהיה פונקציונלי ויעבוד הכי נכון, פותרים אתגרים טכנים, מייעצים גם במרחב הנושק לנגרות, של חיפוי קרמיקה, שייש ועוד.

כיור מעוצב במטבח כפרי
כיור מעוצב במטבח כפרי
מדיח חצי אינטגרלי במטבח כפרי
כיור מעוצב במטבח כפרי
פרזול פנים במגירות האי
פרזול פנים במגירות האי

כאן השתמשנו בגוון אפור עם נגיעה של ירוק בתוכו ( כן בתמונה קשה לזהות את הירקרק) אי שחור בצביעה מיושנת ומעליו משטח עץ אלון.
יחידת מדפים תלויה, גם היא בשחור עם גב מחורץ אלון בגוון טבעי. את נגיעת השחור משלים תנור עצמאי של frateli גם הוא בגוון גראפיט. כיור חיצוני מחורץ, שילובים של מילואות זכוכית סבתא,
ותליה חיצונית, כל אלה יוצרים מטבח כפרי וחם.

אי למטבח עם כסאות בר מעץ בבסגנון פרובנס
אי למטבח עם כסאות בר מעץ בבסגנון פרובנס

כל מטבח נראה אחרת למרות שכולם תחת הכותרת של מטבח כפרי.
סקרנים לדעת איך יראה מטבח כפרי החדש שלכם?
התקשרו – 050-3705391

שיתוף ברשתות החברתיות
שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button