מטבח כפרי שמנת

מטבח כפרי בגוון שמנת משולב עם אי ירוק
מטבח בגוון שמנת הינו גוון מבוקש מאד ומספק מענה מצוין לצרכים רבים. זהו מטבח כפרי בעל מראה נקי אשר יוצר תחושה ואווירה נעימה של ניקיון ופתיחות, מיד גם נדייק יותר את ההגדרה הרחבה ‘שמנת’ למעשה מרבית המטבחים שייצרנו עד היום הם ברובם הגדול בגוון שמנת ליתר דיוק, המסה העיקרית של המטבח הוא בגוון שמנת ואלמנטים משלימים במטבח כמו אי וארונות עליונים הם בגוונים שונים ולעיתים דומיננטים יותר משאר המטבח.
לעיתים עולה השאלה אם שמנת לא ישעמם 🙂 אבל אם מסתכלים על הבחירות שלנו לאורך זמן דווקא לאלמנטים הבולטים בצבעוניותם יש נטיה לשעמם
מטבח כפרי לבן
מה זה בעצם גוון שמנת? לו לקוח היה מזמין מטבח בגוון שמנת לא בטוח שהיה מקבל במדוייק את השמנת לה ציפה, קטלוג הגוונים הלבנים הוא קטלוג רחב המכיל לפחות 20 גוונים שאחד מהם הוא שמנת, בכל אחד ואחד מהלבנים יש נגיעה נוספת שלוקחת את הלבן או השמנת למקום אחר , לבן עם מעט חום ייתן תוצאה של גוון מוקה, לבן עם נגיעה של שחור ייתן גוון של לבן אפרפר וכו, כדי לבחור את הגוון המדויק יש להניח אותו בסמיכות לשאר החומרים הדומיננטים במטבח כמו ריצוף, אריחים , שיש ושאר המשטחים המשמעותיים ואז לבצע התאמה מדוייקת אנו בוונגה מטבחים מיצרים מס דוגמאות על גבי לוח גדול המאפשר בחירה נוחה יותר בגוון המדוייק לכם. למטבחים כפריים יש קשת של סגנונות החל ממטבח כפרי מודרני ועד מטבח כפרי בסגנון פרובנס, גוון השמנת ישתלב מעולה בכל אחד מסגנונות המטבח הכפרי. מטבחים בצבע שמנת הפכו לפופולאריים יותר ויותר בשנים האחרונות כיוון שהשמנת הוא צבע ניטראלי ונעים ומשתלב נהדר עם רהיטים בצבעים אחרים. בנוסף, צבע השמנת קל כאשר ניגשים למלאכת תיקונים וצביעה מחודשת.

מטבח שמנת ורהיטים אחרים

צבע שמנת במטבח יוצר מראה זורם, נקי וטבעי. על מנת להעמיק את ההרמוניה נתאים את צבע השמנת של ארונות המטבח לצבע השיש. להשלמת המראה וליצירת שילוב צבעים הרמוני ונעים, נשתמש בצבע השמנת בחלל המטבח כצבע העיקרי ונוסיף נגיעות של צבעים נוספים בפריטים הקטנים. צבע השמנת משתלב נהדר עם משטחי עץ מלא בגוונים טבעיים או משטחי זכוכית חלבית.

הבחירה במטבח כפרי בגוון שמנת היא בחירה בטוחה משני טעמים,
ראשית הוא נותן אשליה של מרחב גדול יותר 
וכן זו בחירה מנותקת מצבעוניות טרנדית וכך הופכת את המטבח הכפרי לאהבה שתמשך שנים רבות.

חולמים על מטבח חדש?
לשיחת יעוץ ותאום פגישה השאירו פרטים

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button