מטבח בעיצוב נעים ואלגנטי

אם בשנים עברו, עיצוב הבית התמקד בסלון תוך שחלל המטבח זכה לעדיפות נמוכה, הרי שבשנים האחרונות אנו עדים למגמה שונה בתכלית. העובדה כי מטבחים נבנים כיום כחלל פתוח המתמזג עם הסלון, היא שהופכת את עיצוב המטבח להכרחי ובלתי נמנע באופן טבעי. השאלה הנשאלת על ידי רבים היא כיצד נכון לעצב את המטבח? האם עצם היותו חלל המתמזג עם הסלון, העיצוב מחויב להיות תואם? על שאלות אלו ורבות אחרות ננסה לענות בהמשך.

מדוע נכון להשקיע בעיצוב המטבח

המטבח הוא חלל מרכזי בבית, בין אם כמפגשים משפחתיים בפתחו של יום ובין אם זה לשם מלאכת הבישול. שהות בחלל לא מעוצב הופכת למטרידה ולא נעימה, וזו כשלעצמה סיבה מספיק טובה להשקיע בעיצוב. עיצוב אלגנטי של מטבח המתמזג לסלון, מאפשר את תחושת הביטחון והרוגע, גם בעת בה מארחים אורחים צפויים ובלתי צפויים.

עיצוב מטבח מאפשר את ליכוד המשפחה ואת הכנת התבשילים הטעימים, מהם נהנית המשפחה במהלך ימות השנה, אז למה להשקיע בסלון ואת המטבח להשאיר בצד?

מהו עיצוב אלגנטי

עיצוב מטבחים הוא הליך מורכב בו יש להשקיע מחשבה מקדימה ולקחת בחשבון פרמטרים רבים ומגוונים, החל מבחירת צבעי המטבח, דרך שילוב הפונקציונליות הנדרשת, בחירת מיקומי שקעי החשמל, הכנת הכוך לכניסת המקרר, בחירת גודל הארונות, הפרזול ואף הציוד החשמלי לרבות מערכות כיריים אינדוקציה ועוד

המטבחים השכיחים אותם מעצבים בבתי אב רבים הם מטבחים בשילוב זכוכית, ומטבחים כפריים. אם בעשורים קודמים, נהוג היה לעצב מטבח שנראה דומה למשנהו במרבית בתי האב, הרי שבעידן הנוכחי כל משפחה בוחרת לעצמה את העיצוב הייחודי וזה שמבדל ומייחד את ביתה מיתר בתי האב.

המטבח ששרד את הזמן, הוא המטבח האלגנטי והלבן, זה שמצליח לשדר תחושת ניקיון, הן מבחינת התחושה והן מבחינת המראה הנעים לעין.

הלבן הוא צבע המשרה אסתטיקה ואיכותיות ויש שיעידו כי “הטבח” במטבח, יתמיד לבשל ולאפות ברמה הגבוהה ביותר בהתאמה מושלמת לעיצוב.

יצירתיות כחלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח

עיצוב מטבחים מאפשר לאמן לשלב את היצירתיות הטמונה בו ולהקנות לצרכן את מבוקשו ובמקביל לענות על משאלת ליבו. לאור המגוון הרב הקיים בתחום, כל אדם יכול בקלות יחסית לאתר את מבוקשו, בין אם זהו מטבח מודרני המאופיין בקווים נקיים וברורים ובעל גוונים בהירים ובין אם אלו הם מטבחים קלאסיים המאופיינים באלגנטיות.

המטבחים האלגנטיים הם אלו שהצליחו לשרוד את המודרניזציה, הקדמה והזמן. המטבח המודרני הוא נוח להפליא ומעוצב בקווים ישרים, בעל ניגודיות וצבעים מאופקים. יחסי הגומלין בין הפונקציונליות ובין עיצוב המטבח נשמרים לכל אורך הדרך.

הציוד החשמלי והמשלים במטבח

מטבח מודרני אינו מסתכם בשיש, ארונות ופרזול, אלא יש להתאים לו את מוצרי החשמל והמוצרים הנלווים. גם אם המטבח עוצב בצורה המושלמת ביותר, יש להשקיע במוצרי החשמל על מנת לשמור על סגנונו. את מוצרי החשמל יש להתאים בצבעם לצבע השולט במטבח ולא ליצור שילוב שאינו הומוגני. הוספת מוצרי חשמל שלא בהתאמה מלאה לעיצוב הרווח במטבח עלולה לפגום באיכות העיצוב.

נסכם את האמור: מטבחים בעידן הנוכחי מושקעים ברמה העיצובית בשל מגוון סיבות; משום ההבחנה שנעים יותר לבשל ולשהות במטבח מעוצב, כמו גם ההכרח והעובדה כי המטבח מתמזג עם הסלון. עיצובים רבים קיימים בתחום המטבחים, כך שכל משפחה מוצאת את מבוקשה בהתאם לפונקציונליות הנדרשת ובהתאם לעיצוב הרצוי.

עלויות המטבחים נעות בין מחירים “עממיים” המתאימים לכל כיס ובין מחירים גבוהים יותר, כך שגם מבחינת הפן הכלכלי יכול כל אדם למצוא את מבוקשו בקלות.

 

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button