אביזרי יוקרה למטבח החדש

עם התפתחות תרבות האירוח, הבישול והעיצוב, הפכו אבזרי יוקרה למצרך חובה בכל מטבח חדש. אבזרים אלו משדרגים את חזות המטבח והופכים אותו לחלל נוח, מרשים ומפנק לעבודה ולאירוח.

יש לציין כי את בחירת מרבית אבזרי היוקרה למטבח עליכם לתכנן ולבחור מראש, ולשלבם בתכנונו של המטבח. הסיבה לכך נעוצה בצורך למקם את האבזרים  באופן פרקטי ואסטטי, ומאחר שחלק מאבזרים כמו קולט אדים אף דורשים עבודות התקנה בשלבים ראשונים של הליך הרכבת המטבח.

מכשירי חשמל למטבח

מטבח מודרני מצויד במגוון מכשירי חשמל התופסים מקום נכבד בחלל. מדובר במכשירים כדוגמת מקרר,  מדיח כלים, מיקסר, תנור אפייה, אופה לחם וכיריים חשמליים. חשוב לדעת כי כל מכשירי החשמל למטבח מוצעים גם כמוצרי יוקרה בעלי עיצוב מרשים וחדשני, ושכל אחד יכול למצוא מכשיר בעל חזות וצבעים המתאימים לסגנון המטבח בביתו.

תנורים מעוצבים למטבח

תנורים מעוצבים מוצעים בימינו בשני סגנונות עיקריים – כפרי ומודרני. תנור בסגנון כפרי מתאים  בעיקר עבור מטבח כפרי או בעל עיצוב חם ובייתי. אלו הם תנורים מרהיבים וגדולים המגיעים עם כיריים תואמים וקולט אדים מרשים מצופה בניקל. מאידך, תנור אפייה מודרני מאופיין בקווים ישרים ונקיים המתאימים לנישה במטבח, וכולל צג תצוגה חדיש ומגוון גדול של פונקציות מתקדמות.

כיריים יוקרתיים למטבח

כיום מוצע בשוק מגוון רחב של סוגים ודגמים של כיריים יוקרתיים הפועלים על גז או חשמל, עשויים מנירוסטה, וכן כיריים קראמיות ומזכוכית. בנוסף, קיימים כיריים הפועלים בשיטת האינדוקציה, כלומר רק כשהם באים במגע עם כלי בישול ייעודים. כיריים אלו מפזרים את חום הבישול באופן שווה ושומרים על ערכו התזונתי של האוכל. כמו כן, בימינו מוצעים כיריים גם כחלק מובנה מהתנור או בנפרד על משטח העבודה, ובשלל עיצובים מתקדמים בעלי חזות עתידנית.

קולטי אדים למטבח

קולטי אדיםמעוצבים הינם מצרך פרקטי ואסטטי למטבח חדש. הקולטים שואבים או מסננים את האדים וכך מונעים ריחות רעים או פגיעה בריהוט, נושא מהותי ביותר עבור מטבח עץ חדש. יש לציין כי מוצרים אלו מגיעים כקולטים עילאיים מרשימים בעלי ארובה, או כקולטי משטח תחתונים הפועלים באמצעות מסנן ומתאימים למטבחים בעלי שטח מצומצם.

כמו  כן, ניתן למצוא בשוק קולטי אדים נשלפים מגומחה מיוחדת החוסכים במקום בחלל המטבח, לצד קולטים בעלי גופי תאורה, בעלי פונקציות מתקדמות, או בעלי עיצוב פיסולי וייחודי עם חזות שונה לחלוטין מקולטי אדים קלאסיים.

עבודות פרזול למטבח יוקרה

חלק ניכר מאבזרי המטבח של ימינו כוללים עבודות פרזול שונות. מדובר באבזרים כמו ארונות מטבח, ברזים, מסילות, ידיות, מדפים, מתלים, קרוסלות פנימיות, ומגוון פתרונות אחסון יעילים ומתקדמים. לאור ההעדפה למטבחים בעלי מראה מודרני, מינימליסטי ויוקרתי, אנשים רבים בוחרים  להדגיש את עבודות הפרזול במטבח ולהפכן לחלק מאמירה עיצובית ייחודית ומרשימה.

מתקנים חיוניים בעיצוב יוקרתי

כל מטבח נדרש למגוון מתקנים שונים, המוצעים כיום בחנויות בשלל עיצובים חדישים ובקשת רחבה של חומרי גלם איכותיים. מתקנים אלו כוללים בין היתר:

  • מתקן לתליית מגבות בעיצוב קלאסי או עכשווי.
  • מתקן ייבוש כלים – מוצע בשלל צורות וחומרי גלם כמו עץ ונירוסטה.
  • מתקן תבלינים – מאפשר לרכז באופן ייחודי את תבליני המטבח בכלים תואמים ובמגוון עיצובים, החל ממראה קלאסי וכפרי ועד למראה מודרני.
  • מתקן לשקיות ניילון – עשוי מבד או פלסטיק ושבלל צבעים והדפסים.
  • פס מגנטי עבור סכינים – מאפשר לסדר ולארגן את הסכינים באופן פרקטי, נוח ואסטטי.

הפרטים  הקטנים שעושים את ההבדל

בעשור השני של שנות האלפיים שולטים הגאדג’טים בכל תחום, וראוי שגם מטבח חדש ומעוצב יתהדר באבזרים ומוצרים ייחודיים שיעניקו לו תחכום ומקוריות. למעשה, אין גבול להיצע האבזרים שבחנויות, הניחנים בחזות מרשימה, רעננה וחכמה. מדובר למשל בתחתית לכלים וסירים חמים המעוצבת בצורת כיריים, ובמקליט הודעות מגנטי למקרר המאפשר להשאיר הודעות מוקלטות לעצמכם או לבני המשפחה.

כמו כן, ניתן למצוא סט קראמי מעוצב של פלפל, מלח ושמן זית, המיועד להגשה על שולחן האוכל, או מדבקות גיר מעוצבות להדבקת תוויות אחידה על כלי וקופסאות   האחסון השונים שבמטבח. אין ספק כי ההשקעה הנוספת שאינה כה גבוהה תיתן את הליטוש האחרון למטבח חדש ומרהיב.

 

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button