ריהוט כפרי באווירה מודרנית

אופנת המיקס אנד מאצ’ הגיעה גם לתחום עיצוב הפנים וזה קידם לקדמת הבמה את סגנון העיצוב המשלב בין הכפרי ומודרני. משמעות הדבר היא שאם אתם אוהבים את הסגנון הכפרי, אך חשוב לכם כי הבית יראה עכשווי, אפשר לשלב בקלי קלות בין העיצוב הכפרי לשכלולים המודרניים.

אפשרות נוספת היא לשלב פריטים בעלי מראה עתיק עם פריטים בעלי מראה מינימליסטי. זה נכון גם לגבי עיצוב הריהוט וגם לגבי בחירת פרטי עיצוב המשלימים כמו מוצרי חשמל וגופי תאורה.

ריהוט בעיצוב כפרי יעניק לבית מראה חמים ורומנטי ואביזרים בעלי מראה מודרני יעדנו זאת ויצרו חיבור אל הטעם האישי ואל האופי המיוחד שלכם.

פריטים בסגנון כפרי למטבח

מלבד ארונות העץ המאסיביים שעשויים מעץ מהגוני, באפשרותכם להוסיף נגיעה של עיצוב מודרני למטבח הכפרי על ידי בחירת מוצרי חשמל למטבח שהם בעלי מראה רומנטי. תנורי אפייה בעיצוב כפרי כיריים גז שתואמים לעיצוב הזה ומגיעים עם ציפויים של ניקל וידיות של זהב, ייצרו את האווירה הכפרית המושלמת. תוסיפו וילון אותנטי ומפה משובצת וקיבלתם מטבח כפרי בסגנון איטלקי או בסגנון פרובאנס.

גם מוצרי חשמל גדולים כמו מקרר ומוצרי חשמל קטנים כמו מעבדי מזון, יכולים להגיע בעיצוב כפרי ואפילו להיות תואמים זה לזה במידה ובוחרים בסדרת מוצרים של אותה החברה.

בחדר הסלון

לסלון הבית, את המגע הכפרי יעניקו הרהיטים בסגנון לואי 14 או כורסאות שמרופדות בבד פרחוני ועליהן מספר כריות רכות. אפשר להעניק טאצ’ כפרי גם על ידי שילוב שטיח מתאים או על ידי תליית וילונות כפולים בעלי כפלים כבדים. גם מנורת שולחן עם אהיל גדול תוסיף את הרושם הכפרי לחדר האירוח. אם אתם מעוניינים ללכת עם הסגנון הזה עד הסוף, החליפו את הריצוף לריצוף עץ כהה וקיבלתם חדר אירוח כפרי מפואר.

בחדר השינה

את חדר השינה הופכים לכפרי באמצעות מיטה עם פריון או על ידי החלפת מצעים למצעים פרחוניים. גם תוספת של מלא כריות נוי למיטה תשיג את האפקט הכפרי וגם תליית תמונות ממוסגרות במסגרות עץ כבדות. אם חדר השינה שלכם קטן מדי על מנת להכיל מיטה מאסיבית מעץ או ארון מעץ מלא שיעניק את המראה הכפרי, אפשר להסתפק בשילוב של מוצרי טקסטיל בסגנון כפרי כמו כיסוי מיטה למשל ווילונות מיוחדים שייצרו אור רך ונעים בחדר.

באופן כללי בבית

באופן כללי, אם מתייחסים לבית כולו, המראה הכפרי מושג באמצעות רצפת פרקט ווילונות. גם שילוב של פרטי ריהוט בודדים שעשויים מעץ מלא מאסיבי יספקו את התוצאה הרצויה ועל מנת לעדן את האפקט, ניתן לשלב לצידם ריהוט בעיצוב יותר מינימליסטי.

הסוד הוא לעשות את השילובים הנכונים ולא להעמיס יותר מדיי, מכיוון שעומס פריטים יכול ליצור אווירה מחניקה שהכפריות לא תבלוט בה, בעוד שילוב נכון בין סגנון ישן לחדש יעניק לבית רומנטיות של פעם והאווירה בבית תהיה כאילו אתם בנופש בטוסקנה.

מומלץ לבדוק מי היא החברה האחראית על עיצובו וייצורו של ריהוט זה. כדאי לפנות לחברות המנוסות בתחום, חברות שיכולות להבטיח ריהוט איכותי, עמיד ומסוגנן.

כדאי לבקר בחנויות השונות של החברה ולבחון את סגנונות העיצוב המוצעים על ידה. בדרך זו ניתן לקבל תמונה כללית באשר לסגנונות העיצוב המאפיינים וכן מידת התאמתם אל הצרכים הקיימים.

לצפייה בגלריית ריהוט כפרי >>

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button