מדיח כלים במטבח

מדיח….. מדיח….. מדיח !!!!!

מה האפשרויות הקיימות ואיך בוחרים את המדיח המתאים ביותר לך ולעיצוב המטבח שלך?

התשובות לכל השאלות כאן!!!!

מדיח אינטגרלי

מדיח אינטגרלי, הוא מדיח הממתין ל ‘בגד‘ שלו מהנגר, הדלת שלו תראה כמו המשך דלתות ארונות המטבח. לוח הפיקוד של מדיח זה ממוקם בשפה העליונה של הדלת, כלומר עם סגירתה לא ניתן לראות את לוח הפיקוד. היתרון של מדיח זה הוא בקבלת חזית אחידה לכל המטבח, החסרונות של מדיח אינטגרלי הוא בכך שלוח הפיקוד שלו אינו גלוי בזמן עבודה, ובמידה ורוצים לראות באיזה שלב בהפעלה נמצא המדיח או לשנות פקודת הפעלה, נדרש לפתוח את הדלת ובכך להפסיק את פעולתו. מדיח אינטגרלי הוא היקר מבין שלושת המדיחים.

מדיח חצי אינטגרלי

מדיח חצי אינטגרלי במטבח כפרי במדיח כלים חצי אינטגרלי החזית היא שילוב של עץ ופנל פיקוד לרוב מנירוסטה היתרון של החזית, שהיא יוצרת רצף עיצובי למטבח, ויחד עם זאת לוח הפיקוד גלוי וניתן למעקב תוך כדי עבודת המדיח. בעוד במטבח מודרני הנטיה היא להסתיר את כל האלמנטים מאחורי חזיתות אחידות, במטבח כפרי מודרני או מטבח כפרי פרובנס, יש מרחב עיצובי מגוון יותר ומאפשר חזיתות שונות לפונקציות השונות, לכן מטבח כפרי יכיל בצורה טובה  גם מדיח אינטגרלי וגם מדיח חצי אינטגרלי, מדיח רגיל ללא חזית עץ פחות מומלץ עיצובית אבל במיקרים מסויימים יכול גם הוא להשתלב היטב.

מדיח רגיל

תכנון תשתיות למדיח במטבח מדיח רגיל, הוא מדיח בעל חזית נירוסטה לבנה או שחורה, לוח הפיקוד שלו חזיתי, הוא למעשה יחידה עצמאית הממוקמת מתחת לגובה השיש, היתרון של מדיח כזה הוא במחיר, מבין שלושת האפשרויות הוא הזול מביניהם. תכנון תשתיות למדיח במטבח גם אם המדיח הנוכחי שלכם הינו מדיח רגיל, אנחנו ב‘ונגה‘ מייצרים עבור הלקוחות שלנו חזית למדיח העתידי, כך נשמרת האחידות והדיוק בגוון המטבח גם בעתיד.

באיזה גודל מדיח לבחור?

קיימים מספר גדלים של מדיחים אבל הנפוצים ביותר ביניהם הם שניים: רוחב 45 ס"מ או רוחב 60 ס"מ, גודלו מוגדר לפי מספר המערכות שיכול להדיח בו זמנית, רוחב 45 ס"מ יכול להדיח 8 מערכות כלים והגדול מדיח 12 מערכות כלים, למשפחה ממוצעת בת 5 נפשות המשתמשת בשרות המטבח לפחות בשתי ארוחות ביום, מומלץ המדיח הגדול, כזה שיכול להכיל גם סירים וקערות בנוסף למערכות הכלים.

אילו הכנות תשתית נדרשות למדיח?

אספקת המים הקרים מגיעה אל המדיח מנק‘ המים בקיר שבגב הכיור, באותה נקודה ניתן להתקין מפצל או לחלופין לפתוח נקודת מים נפרדת צמודה לה עבור המדיח, משם יעברו המים באמצעות צינור לפתח הייעודי לכך במדיח. נדרשת גם הכנה לשקע חשמל, מומלץ שקע כפול שישמש במידת הצורך גם לטוחן האשפה מיקומם מתואר בסקיצה כאן למטה.
תכנון תשתיות למדיח במטבח
תכנון תשתיות למדיח במטבח

היכן למקם את המדיח מימין או משמאל לכיור?

מקובל לחשוב שאם אתם ימניים, יד ימין שוטפת במים הזורמים את הכלי, ויד שמאל אוחזת בכלי כך שיד שמאל היא גם זו שתניח את הכלי במדיח ז"א שלימנים עדיפות למדיח משמאל, אבל…… לא כל מה שהגיוני בתאוריה יהיה הגיוני עבורכם, מה גם שלפינוי הכלים לרוב שותפים גם ימניים וגם שמאליים, לכן בפועל ההרגל יהיה זה שיקבע את המיקום האידאלי עבורכם. יש לכם עוד שאלות בנושא מדיח או מטבחים בכלל? כנסו לכאן, השאירו טל‘ ואנו נחזור אליכם.
שיתוף ברשתות החברתיות
שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button