לגור בעיר ולהרגיש בכפר

החלום הגדול של בית בכפר מלווה אלפי בתי אב בישראל, וקוסם כמעט לכל אדם עירוני במערב. השטחים הפתוחים, האוויר הנקי, השקט היחסי והשכנים הנחמדים, הבאים לביקור בגינת הירק שלכם, לשבת במרפסת הצופה אל ההרים.

ובכל זאת, מרביתנו לעולם לא נגשים את החלום בצורתו הרומנטית, ולרוב טוב הדבר, שכן מדובר אכן במחשבה רומנטית אשר עשויה להיות חלום שיאבד מקסמו כאשר יתגשם. כיום אנו יכולים ליהנות מהשילוב האידיאלי של הנוחות העירונית עם התחושה הכפרית, שילוב שמתאפשר בעזרת עיצוב חכם וטכנולוגיה זמינה, מה שאומר שתוכלו לגור בעיר, ולהרגיש שאתם חיים בכפר.

הסביבה האורבאנית פוגשת בעיצוב הכפרי

כאשר מתבוננים ברעיון של התחושה הכפרית לעומקו, ניתן לזהות מספר אלמנטים עיקריים הבונים את האווירה. אם נזהה, נבודד ונשלוף אלמנטים אלו של עיצוב כפרי לבית, נוכל להציבם במרכז רעיונות העיצוב שלנו, ולהביא את הסביבה הכפרית למרחב האורבאני, לדירה ולבית הפרטי.

פנים הבית קורא לתחושה החמה והביתית של עיצוב העץ המלא. מטבח העץ, רצפת הפרקט, והשילוב של אבנים או סלעים בעיצוב יכולים להביא את התחושה הייחודית של בתים כפריים לתוך החלל הפרטי שלכם, כדי שהאווירה בבית תהיה נעימה במיוחד. ניתן לשלב קורות עץ ודלתות כפריות ליצירת אווירה שלמה ומיוחדת.

הבחירה בכלי הבית, כלי האוכל במטבח, השולחנות, הארונות, ושאר הרהיטים בבית, צריכה להיות בחירה המחמיאה לקו הכפרי שבעיצוב כולו. במידה ויש ברשותכם מוצרים מודרניים מאוד, ניתן להטמיעם בחלל בעיצוב חכם השומר על הקו הכפרי.

החום, השחור והירוק

הצבעים השולטים ברהיטים הם ללא ספק החום של העץ, והשחור של הפרזול, שילוב יפהפה המאפשר גמישות מדהימה בעיצוב תוך יצירת מראה כפרי בהתאם לרצון שלכם – מהפשוט והעממי ועד לפאר היצירה.

הצבע הירוק של הצמחייה, על גווניו השונים, הוא אלמנט משמעותי ביצירת התחושה והאווירה, ועם הגל האקולוגי השוטף את העולם המערבי ניתן למצוא פתרונות מודרניים בעיצוב כפרי כמענה לכל צורך בעיצוב הבית. מהגג הירוק, דרך הגידול באדניות ובאגרטלים ועד לצמחים היודעים לשגשג גם בתוך הבית ללא שמש, תוכלו לייצר את תחושת החיים הכפריים ממש ללב העיר, בבית שלכם.

 

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button