מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי לבן הוא קלאסי ומסמל ניקיון, סדר ומינימליזם. הוא מעלה בנו הרגשה חיובית ונינוחה ואוורירית. מטבח לבן מעולם לא יצא מהאופנה שכן הוא גורם לחלל להיראות רחב, מזמין, מואר וגדול יותר.

בבואנו לעצב מטבח לבן יש להקפיד על קווים נקיים, יש ליצור מעבר הרמוני בין המטבח לסלון ולתת דגש לגודל החלונות על מנת להכניס הרבה אור.

מטבח לבן הוא מטבח ורסטילי מאד וניתן להעניק לו איזה אופי שנרצה. הצבע הלבן הוא הבסיס ליצירת המטבח האידיאלי. הוא יכול להיות נקי וסטרילי, כפרי או אומנותי, רגוע או סוער, ואם עומד לרשותנו חלל גבוה, הוא יכול להיות אורבאני ומודרני.

מטבח לבן מתאים כבסיס עיצובי ניטראלי עליו ניתן להוסיף אביזרים צבעוניים כיד הדמיון הטובה עליכם וליצור ניגודיות מעניינת. כל תוספת צבע או טקסטורה ולו הקטנה ביותר, כמו מפה אדומה משובצת תפיח בו חיים ותעניק לו אופי אחר. האווירה תקבע עפ”י הרהיטים, הגימורים והאביזרים שנבחר למטבח.
ריהוט כפרי במטבח לבן, יכול לשנות את כל המטבח. במטבח לבן נוכל להוסיף כל ריהוט, בכל צבע, צורה או סגנון ובכך לקבוע את הטון והסטייל של המטבח.

למטבח הלבן קל מאד להתאים פינת אוכל. ניתן לשלב שולחן אוכל עשוי פלטת עץ מאסיבית ואליה כסאות עץ לבנים, או כסאות צבעונים בצבעי פסטל כפריים.

מטבח לבן מבריק, נקי ומודרני

אם נרצה ליצור מראה נקי וקר נשתמש ברהיטים בעלי קווים ישרים. לחזיתות הארונות והמגירות נשתמש בעץ מלא בצביעה בגימור של לכה מבריקה עם שילובי זכוכית עליהם נוסיף ידיות נירוסטה.
משטחי העבודה יהיו עשויים מנירוסטה או שיש בגוונים בהירים, עליהם יונחו מוצרי חשמל החדישים ביותר. צבעוניות שולטת: לבנים, אפורים. במידה והמטבח רחב שווה לשקול הוספת אי למטבח.

מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי לבן עם שילובי עץ טבעי ונירוסטה
מטבח כפרי לבן עם שילובי עץ טבעי ונירוסטה

אם נרצה ליצור מראה כפרי ומסורתי, נוסיף למטבח הלבן:
משטחי עבודה מעץ מלא בגוונים בהירים, אריחים בגוון טבעי ונשלב צמחים על אדן החלון.

מטבח לבן כפרי עתיק

שימוש בריהוט מעץ כבד משופשף, ריצוף אבן טבעית, טקסטיל ושימוש בכריות עמוסות עיטורים וגוונים מעושנים יעניקו למטבח מראה כפרי עתיק.

מטבח לבן אומנותי ולא שגרתי

אם הנפש שלנו זועקת למטבח ארטיסטי נוכל להשתמש בחיפויי קיר או אריחים צבעוניים,
משטחי עבודה עשויים זכוכית בצבעים עזים. על הרצפה נניח שטיחים בעלי טקסטורות מעניינות ועל החלונות נתלה וילונות מבד בצבע האהוב עלינו.

מטבח לבן עם ניגודיות

מטבח כפרי לבן עם חיפוי קיר אריחים ואיבזור מודרני
מטבח כפרי לבן עם חיפוי קיר אריחים ואיבזור מודרני

אם חשקה נפשנו במטבח מקורי אך עדיין אלגנטי ונקי, נתבסס על שילוב חומרים טבעיים וסינטטיים.
נשלב חומרי גלם כמו עץ מלא בגוונים כהים ובהירים ליצירת קונטרסט, נגיעות נירוסטה וריצוף קרמיקה.

מטבח מודרני “דמקה” – שחור לבן

הצבעים שחור ולבן נמצאים בשני הקצוות הרחוקים על סקאלת הצבעים: הלבן הוא הצבע הבהיר ביותר, והשחור הוא הצבע הכהה ביותר. הם משלימים אחד את השני ובכך יוצרים שילוב קלאסי אשר מקרין אלגנטיות ופאר.

מטבחים לבנים

אנשים רבים בוחרים במטבחים לבנים אך אין זה אומר שכל מטבח לבן יהיה זהה לאחר.
מטבח לבן יכול להופיע בכמה גוונים של לבן כמו: לבן פנינה לבן שמנת, לבן מבריק ועוד…


נגריית ונגה מתמחה בתכנון, וייצור של מטבחים כפריים מזה 15 שנה.
נשמח לבנות עבורך את מטבח החלומות שלך. צור קשר לקביעת פגישת ייעוץ >>

לצפייה בגלרייה מטבחים כפריים>>

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button