יתרונות של מטבח בעיצוב כפרי

מלאכת עיצוב ותכנון הבית קוראת לחיבור בין האומנות והיצירה לפרקטיות וההגשמה. להביא רעיון ייחודי ועיצוב נעים ומרגש לידי ביצוע וגימור איכותיים זה תהליך מאתגר, אך מסוג התהליכים שבסופם אנו שמחים במיוחד, ונהנים מעלייה באיכות החיים שלנו.

המטבח הוא הלב של הבית, המרכז הפועם ואחד החדרים הדורשים מחשבה רחבה בכל הנוגע לעיצוב. אין עוד חדר בבית עם פוטנציאל רב כל-כך ללכלוך, לבלאי ולתקלות, בד בבד עם הצורך בניקיון, פונקציונאליות ועמידה בחום, נוזלים, ושאר האלמנטים בבישול.

עיצוב המטבח הכפרי הוא בחירה בשילוב בין אווירה לפונקציונאליות, נוחות ועמידות, בחירה קלאסית אותה עושים אלפים שנה אחרי שנה, ונהנים מהתוצאה המרהיבה.

עמידות, גמישות ויופי

עיצוב המטבח הכפרי כולל עבודה רבה עם אחד החומרים המרגשים ביותר, העץ. עצים מגיעים במגוון רחב, מעצי מייפל, דרך אגוז ועד לאורן ואלון, וכל אחד מביא עימו תכונות שונות, אופי שונה ומראה מעט אחר.

הנוחות של העבודה בעץ מאפשרת גמישות רבה בעיצוב, והתאמה מוחלטת לצרכים שלכם, כולל התאמה הרמטית לצרכים של המטבח המודרני, כולל תנורים, כירות ושאר מכשירים למטבח, תוך שמירה על היופי ומבלי לאבד את הקסם.

עיצוב חכם מאפשר לכם לשמור על האווירה הכפרית המזמינה במטבח שלכם, תוך כדי שאתם נהנים מכל הפתרונות והיתרונות שבמטבחים המודרניים, וכך אתם תופסים שתי ציפורים במכה, גם את האסתטי וגם את הפרקטי, מבלי לוותר על דבר.

העץ הוא חומר עמיד, והידע בשימור, עבודה ובניה עם החומר הוא ידע מצטבר. בני האדם עובדים עם העץ מזה אלפי שנים, מה שמאפשר לנו ליהנות מפתרונות רבים ומגוונים לכל בעיה או צורך שיעלו לאורך הדרך, מהתכנון והעיצוב, דרך ההתקנה ובניית המטבח, ועד לתחזוקה השוטפת ולתיקון או החלפה במידת הצורך.

מסיבה זו המטבח הכפרי ילווה אתכם לאורך שנים ארוכות תוך שמירה על האיכות הגבוהה שהוא הביא מתחילת הדרך.

תמורה גבוהה ועיצוב דקדקני

כשמעצבים בעץ, ניתן לרדת לפרטים הקטנים וליצור בקלות מטבח ייחודי ומרגש. כל עבודה בה מושקעת אנרגיה ומחשבה מצידכם הופכת את התוצאה לאישית יותר, קרובה יותר וייחודית יותר.

העץ, שהוא החומר העיקרי בעיצוב מטבחים כפריים, הוא מסוג החומרים שמאפשרים לכם לבטא את עצמכם בצורה המלאה ביותר, עם גמישות בעבודה ובתוצאה.

ניתן לחרוץ, לעצב ולשנות את העץ, לשלב סוגים שונים של עצים לחלקים שונים במטבח, ולהתקין צירים ואלמנטים יפים ממתכת בכדי ליצור עיצוב מרשים ומלכותי, בקלות ובהצלחה.

כשלוקחים בחשבון את כל הפרמטרים הנ”ל, מהגמישות הרבה והנוחות בעיצוב ובעבודה, העמידות הגבוהה שהחומר מביא לשולחן העבודה, האפשרות לגימור יפהפה בעבודת אמן, התבונה שבעיצוב המותאם אישית לצרכים שלכם, ומעמידים את כל אלו אל מול המחיר הזמין שמטבחים אלו עולים, מתבהרת תמונה ברורה של תמורה מלאה בעד ההשקעה שלכם, עם מטבח יפהפה וחזק, שישרת אתכם לאורך שנים רבות.

 

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button