אלמנטים כפריים במטבח הכפרי

אבזור ומראה המטבח שלנו משפיעים רבות על האופי והאווירה שהוא משרה עלינו. השקענו רבות בתכנון ובניית המטבח שלנו ובעזרת מעט יצירתיות וללא השקעה גדולה אנו יכולים לקבל מטבח משודרג אשר מתאים לאופי שלנו ושל הבית שלנו.

למה זה טוב?
• שדרוג והקפצת המראה של המטבח
• חידוש ושינוי המראה מפעם לפעם בהשקעה קטנה
• הכנסת האופי שלנו לתוך המטבח

פרחים במטבח

פרחים במטבח הכפרי
פרחים במטבח הכפרי

בעזרתם האדיבה של פרחים וצמחים שבחוץ אנו יכולים לשדרג את מראה המטבח שלנו ואת ההרגשה שאנו מקבלים בעת שאנו שוהים בו. העץ הטבעי בגווני חום נותן הרגשה של חמימות וביתיות.
אנו יכולים להעצים את האווירה במטבח על ידי הכנסת השדות שבחוץ לתוך המטבח הכפרי שלנו. תוספת של אגרטל ובתוכו זר חמניות למשל יכול להוסיף הרבה לאווירה הכפרית של המטבח שלנו ולהוסיף מעט צבע לחיינו. את זר החמניות אפשר לשים לבד או בתוספת זר שיבולים שיקנה לו מראה כפרי ורענן ויכניס קצת מהמראה הכפרי שבשדות למטבח שלנו.
כדי לתת למטבח שלנו רעננות וחיים אפשר להציב על מדף פנוי עציץ ירוק או שניים למראה טבעי ונקי. פרחים בצבעים שונים משרים אווירה שונה. זר פרחים כחול וסגול מרגיע. רקפות ורודות בחורף נותנות אווירה קלילה נעימה ואופטימית. על שולחן האוכל ניתן להציב זר פרחים אדום המדגיש את המטבח הכפרי שלנו ומוסיף חום ודרמתיות.

אבזור המטבח

במטבח כפרי מסורתי, כלי המטבח מוצגים לראווה על גבי ארונות פתוחים מעץ מלא.
שלבו כלי זכוכית עם כלי קרמיקה צבועה בכל צבע העולה על דעתכם, בהתאם לעונות הנה או מצב הרוח. בדקו את האפשרות לעשות שימוש בכלים בצבע קונטרסטי לצבע המטבח, וראו זהו פלא, במטבח מתקבלת אווירה חדשה!
טיפ! בקרו בחנות יד שנייה הקרובה לביתכם תופתעו מאד לגלות כלי וינטג’ שישדרגו לכם את הלוק של המטבח בהשקעה כספית קטנטנה.

לא חייבים להשקיע המון כדי לקבל המון.
מאחלים לכם הרבה שנים של הנאה מהמטבח שלכם ומהפרחים והצמחים שבחרתם לשלב בתוכו.

שיתוף ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

שלח הודעה
1
אילו פרטים תרצו לקבל?
היי, שמחים שפניתם אלינו
מה תרצו לדעת?
Call Now Button